عکس قبل و بعد ایمپلنت دندان

مشاهده عکس قبل و بعد ایمپلنت دندان به شما کمک می کند با دید بازتر، نتیجه بهترین درمان برای جایگزین دندان‌های از دست رفته خود را ببینید و تصمیم بگیرید آیا می‌خواهید از این درمان برای بازگشت کارایی دندان‌های خود استفاده کنید یا خیر. در این مقاله به تصاویر نمونه کارهای قبل و بعد دندان‌ها پرداخته شده است .

مشاهده تصایر قبل و بعد ایمپلنت دندان

کسانی که تصاویر نمونه کار قبل و بعد ایمپلنت دندان های آن‌ها در گالر تصاویر زیر قرار گرفته، هر کدام به علتی نظیر تروما، پوسیدگی شدید، بیماری‌های لثه و یا … دندان های خود را از دست داده‌اند و حالا به دنبال روش‌های جایگزین برای دندان از دست رفته خود می‌گردند. امروزه ایمپلنت دندان یک روش اصولی و در عین حال پرکابرد و موثرترین درمان و تنها راهکار برای دندان‌های از دست رفته به شمار می‌آید. به همین خاطر توجه شما را در ادامه به نمونه کار های قبل و بعد جلب می‌کنیم.

عکس ایمپلنت فک بالا
عکس ایمپلنت دندان
عکس کاشت دندان
قبل و بعد ایمپلنت دندان
قبل و بعد کاشت دندان
گالری تصاویر ایمپلنت دندان
عکس ایمپلمت دندان جلو
عکس ایمپلنت چند دندان
عکس ایمپلنت یک دندان
عکس پایه ایمپلنت دندان

در تصاویر بالا، عکس ایمپلت کامل دو فک و همچنین ایمپلنت دندان جلو را مشاهده کردید. نتیجه این درمان را مشاهده کردید. لازم است بگوییم دندان کاشته شده می‌تواند جایگزین خوبی برای دندان‌های از دست رفته شما باشد و همچنین از نظر بصری همانطور که مشاهده کردید، از زیبایی برخوردار است. مراحل مختلف این درمان ممکن است تا 6 ماه نیز به طول بی‌انجامد.

برای انجام این کار لازم است به متخصصی مراجعه کنید که در این زمینه از تجربه و مهارت کافی برخوردار باشد. شما می‌توانید برای انجام این کار به دکتر منا منصوری مراجعه کنید. ایشان با کسب تجربه‌های موفق در این زمینه به افراد بسیاری در طراحی یک لبخند زیبا کمک کرده‌اند.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *