فیلم کامپوزیت دندان

مشاهده فیلم کامپوزیت دندان به شما کمک می کند تصمیم واضح‌تری در خصوص انجام این اقدام زیبایی دریافت کنید. این درمان زیبایی علاوه بر هزینه مناسب، کاربردهای بسیاری دارد. اما کسانی که قصد انجام آن را دارند، معمولا سوال‌های متعددی از دکتر دندانپزشک در خصوص نحوه نگهداری آن و همچنین مراحل انجام آن می‌پرسند. در این مقاله از دکتر منا منصوری قصد داریم برای ایجاد دید واضح‌تر شما از نتیجه این اقدام، علاوه بر ارائه مراحل درمان، ویدئوهای صحبت‌های دکتر را نیز نشان دهیم. در صورتی که هرگونه سوال دارید، می‌توانید آن را در بخش دیدگاه‌ها با دکتر منا منصوری مطرح کنید.

✔ مشاهده فیلم مراحل کامپوزیت دندان

02:26
truncate dir-rtl

مراحل کامپوزیت دندان

فیلم صحبت های دکتر منا منصوری درباره کامپوزیت

در ادامه ویدئو صحبت های متخصص در خصوص کامپوزیت را مشاهده می کنید. در ویدئو اول دکتر منصوری در ارتباط با پالیش کامپوزیت دندان به شما اطلاعاتی می دهند. در ویدئو دوم، دکتر منصوری در خصوص درمان نامرتبی دندان با این درمان صحبت خواهند کرد.

00:39
truncate dir-rtl

پالیش کامپوزیت دندان

00:19
truncate dir-rtl

درمان نامرتبی دندان با کامپوزیت

فیلم نمونه کار کامپوزیت دندان

✔ در ادامه ویدئو نمونه کامپوزیت دکتر منا منصوری را مشاهده می‌کنید. با مشاهده ویدئوهای زیر می توانید تصمیم بگیرید که آیا مصمم به انجام این درمان هستید یا خیر؟

00:14
truncate dir-rtl

نمونه کار کامپوزیت

00:16
truncate dir-rtl

ریموو کامپوزیت ونیرهای قدیمی و لیفت لثه ها

فیلم اصلاح فاصله دندان با کامپوزیت ونیر

آیا می‌دانید فاصله دندان ها با کامپوزیت ونیر اصلاح می‌شود؟ در ادامه به چند نمونه از فیلم‌های مربوط به کامپوزیت دندان و اصلاح فاصله‌های بین دندان‌ها می‌پردازیم.

00:23
truncate dir-rtl

اصلاح فاصله بین دندان ها با کامپوزیت

00:15
truncate dir-rtl

درمان فاصله دو دندان جلو

توجه داشته باشید تمام نمونه کار هایی که در بالا مشاهده کردید، متعلق به دکتر منا منصوری دندانپزشک زیبایی است و هرگونه کپی از ویدئوهای ایشان بدون ذکر منبع پیگردهای قانونی را به دنبال خواهد داشت.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *