هر واحد لمینت چند دندان است؟

درمان‌های زیبایی در حوزه دندانپزشکی در سال‌های اخیر در میان بانوان و آقایان کاربرد‌های بسیاری پیدا کرده است. یکی از سؤالات متداولی که در این حوزه مطرح می‌شود، این است که هر واحد لمینت چند دندان است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت هر واحد لمینت دندان فقط برای یک دندان مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین، به عنوان مثال اگر به شما گفته می‌شود برای طرح لبخند بین ۸ تا ۱۲ واحد لمینت دندان نیاز دارید، این موضوع به این معناست که ۸ الی ۱۲ دندان شما لمینت می‌شود.

هر واحد لمینت یعنی چه؟

لمینت دندان شامل یک پوسته نازک است که روی سطح دندان قرار می‌گیرد. هر واحد لمینت دندان برای یک دندان مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین هر واحد لمینت شامل یک پوسته نازک است که قرار است برای کاور یک دندان از آن استفاده شود.

تعداد هر واحد لمینت

چند واحد لمینت برای دندان‌های شما نیاز است؟

برای آنکه بدانید برای زیبایی دندان‌های خود به چند واحد لمینت نیاز دارید، بهتر است این مورد را با دندانپزشک خود مطرح کنید.

چند واحد کامپوزیت ونیر نیاز دارم؟

✅ همین الان فرم زیر رو پر کن و نیاز خودتو بنویس تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشاوره بشی

نام و نام‌خانوادگی
شماره تماس
پیام
فرم‌ با موفقیت ثبت شد.
فرم با خطا مواجه شد. لطفا مجددا تلاش کنید.

تعداد واحد‌های لمینت مورد نیاز برای هر فرد به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • تعداد دندان‌هایی که نیاز به اصلاح دارند: برخی افراد فقط یک یا دو دندان را لمینت می‌کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به لمینت کامل دهان نیاز داشته باشند.
  • میزان لبخند: بسته به اینکه چقدر هنگام لبخند زدن دندانهایتان نمایان می‌شوند، ممکن است به تعداد بیشتری واحد لمینت نیاز داشته باشید.
  • اهداف زیبایی: میزان تغییری که می‌خواهید در ظاهر لبخندتان ایجاد کنید، بر تعداد واحد‌های لمینت مورد نیازتان تأثیر می‌گذارد. این مورد بسته به درخواست شما و مشاوره با دندانپزشک، متفاوت است.
  • عرض و شکل دندان‌ها در تعداد واحد‌های لمینت

برای مشاوره دقیق‌تر در مورد تعداد واحد‌های لمینت مورد نیازتان، به دکتر منا منصوری دندانپزشک زیبایی و ترمیمی مراجعه کنید.

هر واحد لمینت چند دندان

برای یک لبخد زیبا دقیقا چند دندان باید لمینت شود؟

برای استفاده از درمان‌های زیبایی نظیر لمینت و کامپوزیت بسته به آنکه در هنگام لبخند فک بالا و یا هر دو فک بالا و پایین دیده می‌شود، این مورد ممکن است متفاوت باشد. همچنین تعداد واحد دندان‌های آن به موارد زیادی بستگی دارد. اما به طور کلی همانطور که اشاره کردیم، ممکن است از ۸ الی ۱۲ واحد لمینت دندان برای شما نیاز باشد. همچنین برای کاور دندان‌های فک بالا به ۶ الی ۸ واحد لمینت دندان نیاز است.

سخن آخر

اینکه چند واحد دندان نیاز به لمینت دارد، به موارد گسترده‌ای که در متن مقاله به آن اشاره کردیم، بستگی دارد. به همین دلیل این مورد ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد و نمی‌توان برای هر شخص یک نظر قطعی داد. به همین دلیل بهتر است برای بافتن پاسخ قطعی در این زمینه ابتدا معاینه و مشاوره شوید.

همچنین اگر هزینه‌های درمان‌های زیبایی مانع از آن می‌شود که مشابه تعداد واحد‌های مورد نیاز دندان‌های خود را لمینت کنید، می‌توانید از شرایط اقساطی استفاده کنید. دکتر منا منصوری دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در تهران هستند که علاوه بر تجربه و سابقه در این زمینه برای زیبایی جویان شرایطی را فراهم آوردند که بتوانند دندان‌های خود را به صورت اقساطی این کار را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با‌ایشان تماس بگیرید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *